2020 Rolex Batman GMT-Master II yang popular

Walaupun Rolex GMT-Master sudah ada sejak tahun 1954, ‘Batman’ adalah tambahan terbaru untuk koleksi, yang menampilkan bezel seramik hitam dan biru yang ikonik sekarang. Seperti “ksatria gelap,” warna-warna berani inilah yang membuatnya nama samaran yang comel selepas keluaran tahun 2013. Walaupun batman Rolex mungkin mempunyai sejarah yang pendek, sebenarnya beragam dan menarik. Rolex batman GMT-master II adalah klasik segera, dan dengan peningkatan baru-baru ini, ia telah mendapat lebih banyak penghargaan dari keseluruhan jam tangan mewah Mari kita lihat dengan lebih baik tonggak penting “batman” laureus GMT-master II.
Semasa Rolex Batman dilancarkan di Baselworld 2013, semua orang memperhatikan. Bukan sahaja bezel biru dan hitam merupakan lelaran bezel dua warna yang benar-benar kontemporari dan sejuk yang telah kita sedari dan sayangi dari koleksi GMT-Master, Tetapi ia juga yang pertama seumpamanya. Rolex telah menggunakan seramik di bezel mereka selama kira-kira sepuluh tahun, tetapi tidak sampai Batman GMT mereka dapat menggunakan bahan rumit ini untuk membuat bezel dua nada.jam tangan replika replika jam tangan
Hasilnya adalah bezel dwi-warna yang kaya dan tepu yang akan jauh lebih kuat dan tahan warna lebih baik daripada rakan aluminiumnya yang sebelumnya. Bukan sahaja Batman yang asli – rujukan 116710BLNR – bezel seramik dwi-warna pertama, tetapi Itu juga satu-satunya yang terdapat pada jam tangan GMT keluli tahan karat selama beberapa tahun. Ini kerana pada masa yang sama, Rolex memindahkan GMT Pepsi merah dan biru mereka dari semua keluli tahan karat ke platinum 18K.
Walaupun ada yang menyukai kemas kini cantik Batman GMT-Master II yang digemari peminat, yang lain masih menyukai gelang Oyster, dengan mengatakan bahawa ia bertentangan dengan keasyikan yang ada pada koleksi GMT-Master. Walau bagaimanapun, gelang Jubilee serba baru dibantu bezakan jam tangan Rolex GMT generasi baru ini dari pelbagai koleksi jam tangan profesional jenama lain.
Di luar gelang Jubilee baru, casing ref.126710BLNR GMT-Master II yang baru juga telah direka bentuk semula untuk rasa yang lebih halus di pergelangan tangan. Secara teknikal, ia adalah diameter casing 40mm yang sama, tetapi 126710BLNR direka untuk merasakan agak nipis dan lebih bulat di pergelangan tangan, sementara casing ref 116710BLNR sedikit lebih bersudut dan berbentuk segi empat sama.
Satu lagi peningkatan yang paling ketara adalah pergerakan Cal. 3285 yang baru yang menampilkan pelarian Chronergy milik jenama tersebut. Rujukan 126710BLNR juga menampilkan krom Chromalight baru pada dail Maxi, yang memberi jam tangan cahaya biru yang terang hingga lapan jam. Seolah-olah dail tidak cukup menonjol, Rolex mempunyai dail besar untuk jam tangan, menambah blok bercahaya dan tangan gaya Mercedes-Benz untuk penampilan yang lebih berani dan sporty di pergelangan tangan.